CECHIA NERAZZURRA | FANKLUB

NOVINKY Z FANKLUBU

Hromadná objednávka z fanshopu

14.05.2024

Se ziskem scudetta se v oficiálním fanshopu objevila nová kolekce. Dalo se čekat, že se bude líbit, takže uděláme v této sezoně poslední hromadnou objednávku. Artikly vyhledávej na slovenské verzi store.inter.it.

Hromadnou objednávku děláme hlavně proto, že obchod zboží do ČR vůbec nezasílá. Na tento nepochopitelný fakt neustále Inter upozorňujeme.

Objednávku přijímáme do neděle 19.5. do 15 hodin. Spočítej si sám celkovou cenu, pokud jsi člen, nezapomeň na 10% slevu.

Poštovné, pojistné a balné pro členy je v ČR 120 Kč. Nečlenové to mají za 160 Kč. V ČR budeme posílat do výdejních míst a boxů přes Zásilkovnu, případně přes Balíkovnu.

Poštovné a balné na Slovensko je 5 eur. Lze posílat do výdejních míst a boxů pouze přes Zásilkovnu.

Ceremoniál k výročí 20 let Cechia Nerazzurra

11.04.2024

Náš fanklub oslavil loni 20 let od založení a tak dva zástupce z fanklubu pozval Inter na hřiště, kde spolu s dalšími jim byl slavnostně předán památeční dres. Tento dres jsme dostali již na setkání s legendou Interu Nicolou Bertim v Praze, takže šlo o jakési oficiální zopakování.

Fotogalerie z ceremoniálu

Obrázek

Report z výjezdu na zápas Inter-Lecce

11.04.2024

Na velikonoční pondělí jsme vyrazili letadlem do Milána na zápas proti Lecce. Celkem nás letělo 18 a mám od vás jen pozitivní reakce. Výjezd se všem líbil a i já musím říct, že se velmi povedl. Viděli jsme toho opravdu hodně. Dost jsme toho ale nachodili, příště to zkusím vymyslet tak, aby byla větší pauza na ubytování na odpočinek nebo kratší trasa.

Program vypadal zhruba takto: Po ranním příletu do Bergama jsme odjeli autobusem na hlavní nádraží v Miláně a pěšky se prošli přes Park Biblioteca degli Alberi. Pokračovali jsme kolem sídla Interu. Dále jsme viděli brány Porta Nuova a Porta Garibaldi, zašli do pizzerie na oběd a pokračovali do parku za hradem Sforzesco. Hradem jsem prošli zadem a za fontánou navštívili nový oficiální fanshop Interu. Skončili jsme na centrální náměstí s Duomem. Metrem jsme dojeli na ubytování u stanice Gambara. Po krátkém odpočinku jsme šli pěšky ke stadionu a po zápase zpět. Druhý den dopoledne jsme za krásného počasí navštívili čtvrť Navigli a prošli si okolí vodního kanálu. Odpoledne se letělo zpět.

Fotogalerie z výjezdu

Na focení se k nám přidali ještě další členové, kteří cestovali individuálně.

Z výjezdu mám velmi dobrý pocit, jsem pro takovéto výlety opakovat. Viděl bych to na nějaký zápas v říjnu. Ideálně sobota, přílet ráno, odlet v neděli.

Spali jsme po dvojicích ve 3 apartmánech v rámci jedné budovy. Každý apartmán měl tři místnosti. Přestože nás bylo hodně, tak si myslím, že ubytování bylo super.

Walk about - VIP prohlídka stadionu před zápasem

10.04.2024

Dva nejdéle přihlášení členové ve fanklubu přítomní na našem výjezdu na zápase proti Empoli měli možnost zúčastnit se VIP prohlídky stadionu, šatny, tunelu a přijít ke střídačkám u hřiště, které se říká Walk about. To vše jen pár desítek minut před zápasem, kdy již bylo vše nachystáno k příjezdu hráčů.

Bohužel na některých místech jako byla šatna s připravenými dresy a kopačkami hráčů měli zakázáno fotit, takže ve fotogalerii není vše, co viděli. I tak byli spokojení, protože se dostali do míst, kam se jen tak někdo z fanoušků nedostane.

Náš fanklub Cechia Nerazzurra již zařídil v součtu 9 našim členům prohlídku Walk About. Další čtveřice viděla rozcvičení hráčů před utkáním přímo od reklamních bannerů u hřiště. A dva naši junioři měli možnost si s hráči plácnout, když vybíhali z tunelu na rozcvičku.

Fotogalerie z prohlídky stadionu

Hromadná objednávka z fanshopu

08.04.2024

Děláme hromadnou objednávku z fanshopu - mají nové kolekce. Pokud něco chceš, napiš na email fanklubu info@cechianerazzurra.com seznam artiklů (PRODUCT ID, případně název nebo URL stránky), velikost (musí být k dispozici) a počet kusů. Spočítej celkovou cenu (akt. kurz 1 EUR = 26 Kč) i s poštovným a balným (120 Kč členové / 180 Kč nečlenové).
Posíláme přes Zásilkovnu, případně Balíkovnu. Počkej, až ti objednávku a vypočtenou cenu potvrdím a pošlu platební údaje. Primárně to děláme pro ČR, protože stále nejde udělat objednávka napřímo. Artikly vybírej na slovenské verzi obchodu zde: store.inter.it/en-sk/.