CECHIA NERAZZURRA | FANKLUB

NOVINKY Z FANKLUBU

Obrázek

Report z výjezdu na zápas Inter-Lecce

11.04.2024

Na velikonoční pondělí jsme vyrazili letadlem do Milána na zápas proti Lecce. Celkem nás letělo 18 a mám od vás jen pozitivní reakce. Výjezd se všem líbil a i já musím říct, že se velmi povedl. Viděli jsme toho opravdu hodně. Dost jsme toho ale nachodili, příště to zkusím vymyslet tak, aby byla větší pauza na ubytování na odpočinek nebo kratší trasa.

Program vypadal zhruba takto: Po ranním příletu do Bergama jsme odjeli autobusem na hlavní nádraží v Miláně a pěšky se prošli přes Park Biblioteca degli Alberi. Pokračovali jsme kolem sídla Interu. Dále jsme viděli brány Porta Nuova a Porta Garibaldi, zašli do pizzerie na oběd a pokračovali do parku za hradem Sforzesco. Hradem jsem prošli zadem a za fontánou navštívili nový oficiální fanshop Interu. Skončili jsme na centrální náměstí s Duomem. Metrem jsme dojeli na ubytování u stanice Gambara. Po krátkém odpočinku jsme šli pěšky ke stadionu a po zápase zpět. Druhý den dopoledne jsme za krásného počasí navštívili čtvrť Navigli a prošli si okolí vodního kanálu. Odpoledne se letělo zpět.

Fotogalerie z výjezdu

Na focení se k nám přidali ještě další členové, kteří cestovali individuálně.

Z výjezdu mám velmi dobrý pocit, jsem pro takovéto výlety opakovat. Viděl bych to na nějaký zápas v říjnu. Ideálně sobota, přílet ráno, odlet v neděli.

Spali jsme po dvojicích ve 3 apartmánech v rámci jedné budovy. Každý apartmán měl tři místnosti. Přestože nás bylo hodně, tak si myslím, že ubytování bylo super.